Re: jaki sprzet do gier?

Autor: Dysiek <brak_at_brak.pl>
Data: Tue 17 Mar 2009 - 21:21:07 MET

> O, i to też częsty argument: "po co nam wyższa rozdzielczość i grafika,
> wystarczy że nasze gry są fajne!"

A czy granie w fajne gry nie jest celem grania? Na PC tez grafika nie
odgrywa dla mnie najwaznieszej roli i klasyki ktore pojda na moim sprzecie
tez sprawiaja mi frajde - np. ostatnio Mafia. Jak ja zaczynalem grac w gry
to pikseloza byla ogromna a i tak sprawialy radosc i to o w tym wszystkim
chodzi moim zdnaiem a nie o to jaka rozdzielczosc i grafike oferuje dany
tytul.

Dysiek