Re: Jak rozdziecić sygnał sieciowy ale jeden odbiornik

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Tue 17 Mar 2009 - 17:44:08 MET

BETON pisze:
> kupujesz takie cos.
> http://www.sklep-wifi.pl/images/rozdzielacz%20rj45%201sz.jpg

        Jak już ktoś chce tak utrudniać sobie życie, to najpierw można by
sprawdzić sam modem kablowy UPC. Nie wiem jakie teraz są dostarczane,
ale kiedyś miały wyjście zarówno USB, jak i eth - można było podłączyć
2 urządzenia, ale nie pracujące jednocześnie.

> z tyłu kabel do modemu ups,
> z przodu, do jednego gniazda wtykasz rjtke do jednego pokoju
> do drugiego gniazda kabel do drugiego pokoju.
>
> W efekcie jak chcesz mieć neta tylko wpinasz skretke do laptopa

        A demolowanie mieszkania (wiercenie ścian) i bardzo możliwe
prędzej czy później uszkodzenie gniazda RJ45 w laptopie przy takim
przepinaniu kabli całkowicie gratis.

> Oczywiscie to rozwiazanie jest skuteczne zamiennie- czyli podłaczony
> moze byc tylko jeden komputer.

        I by podłączyć w innym miejscu trzeba go wypiąć z sieci tracąc
połączenie, wpiąć w nowym i też konkretnie wybranym. W sumie każdy moze
sobie utrudniać życie, ale po co na siłę robić z laptopa taki mniejszy
sprzęt stacjonarny.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
#GG: 351722 #ICQ: 101413938