Re: jaki sprzet do gier?

Autor: Grzegorz Krukowski <registered.user_at_op.pl>
Data: Tue 17 Mar 2009 - 14:41:39 MET

On Tue, 17 Mar 2009 13:01:58 +0100, zly
<bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> wrote:

>Jak nie masz cisnienia na nowosci, to doplaty do PC raczej tez sa zbedne
Pomijając nasze przepychanki słowne to wybór konsola/komputer
sprowadza się, w moim mniemaniu, do wygody użytkowania oraz jakie
zastosowanie będzie przeważało. Zaletą konsoli jest jej
bezobsługowość, możliwość łatwego podpięcia pod TV. Nie potrzeba do
tego wiedzy tajemnej a internet da się też przeglądać. Raz kupiona
zabawka może starczyć na ~10 lat, tak więc tutaj jest duży plus
finansowy, który, niestety, jest nieco pomniejszony przez wyższe
koszty zakupu gier. Jeżeli dołożysz do tego, że jak raz na rok
będziesz musiał napisać jakieś pismo to zrobisz to w pracy/u
znajomego/znajomej, nie piracisz na okrągło ;) filmów to nie
potrzebujesz nic więcej. A jak jednak potrzebujesz, ale nie za dużo,
to przenośny netbook wiele ułatwia. Tak więc za około 3000 zł masz
komplet dwóch urządzeń, które zadowolą, jak podejrzewam, zdecydowaną
większość ,,normalnych'' zastosowań przeciętnej rodziny.

Za te pieniądze również jesteś w stanie złożyć przyzwoity zestaw
komputerowy z monitorem. Część biurowa będzie pewno tak samo długo
albo i dłużej zdatna do użycia niż w laptopie. Tyle że mam niejakie
wątpliwości jak na ,,przyzwoitym'' zestawie po 5 latach będą wyglądały
nowe produkcje.

--
Grzegorz Krukowski