Re: Padnięty Seagate Barracuda

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 17 Mar 2009 - 13:57:43 MET

> Cóż - jednak wygląda na to że trzeba poszukać elektroniki. Dysk nie
> jest wykrywany przez żaden kontroler :-(

IIRC komus udala sie aktualizacja firmware bez wykrywania dysku.

Dysk podpiety pod pierwszy kontroler jako JEDYNY naped
w systemie, komp podniesiony z pena czy innej dyskietki.

Rzecz zdaje sie dotyczyla tej ostatniej wadliwej partii dyskow,
z tym, ze moge sie mylic... pamiec juz nie ta. :/

A tak swoja droga - ja bym sie nie przejmowal... Gdyby na tym
dysku byly jakiekolwiek wazne dane to kolega na pewno mialby
ich kopie.*

pozdrawiam,
Vituniu.

(*) Tak, to byla zlosliwosc. ;)