Re: jaki sprzet do gier?

Autor: Grzegorz Krukowski <registered.user_at_op.pl>
Data: Tue 17 Mar 2009 - 11:56:18 MET

On Tue, 17 Mar 2009 10:51:06 -0000, "G Nowak"
<gnowak84@gmail.usun.kom.zostaw.com> wrote:

>Bez przesady, taniej sprzedac grafike na ebayu i dolozyc do drugiej niz stac
>sie wlascicielem oryginalnej gry - na konsole czy tez pc to juz bez
>znaczenia.
Bez przesady, jeszcze taniej jest kupić grę, pograć, nacieszyć się i
sprzedać dalej. Ja konsoli nie mam, ale brat ma i tak robi - kosztowo
robią się z tego wtedy nieduże pieniądze. BTW, o ile nie masz
ciśnienia na nowości oraz stachanowskiego przerobu, to już na
szczęście nie zbankrutujesz.

--
Grzegorz Krukowski