Re: nie widze filmu na TV

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.USUNTO.pl>
Data: Tue 17 Mar 2009 - 11:16:10 MET

Dnia Tue, 17 Mar 2009 00:08:38 +0100, animka napisa艂(a):

> Tam, pod tym core avc jest tylko plik "coreavc.ico".

I pewnie ca艂y katalog jest 偶eby wprowadza膰 lud w b艂膮d. No dalej, jak bardzo
si臋 postarasz to mo偶e w to nawet uwierzysz. Zw艂aszcza jak poczytasz poni偶ej
opis co si臋 znajduje w twoim Codec 8.4

> 艢ci膮gnij sobie ten kodec 8,4 pod Windows XP, zainstaluj i sprawd藕.

Nie mam XP i w sczeg贸lno艣ci nie mam potrzeby instalowania tego pakietu.

> Przesta艅 si臋 czepia膰.
> Podam Ci nawet linka do tego kodeka:
> Codec 8.4
> dla Windows 2000, 2003, XP, VISTA
> http://ada.pl/download.php?plik=wszystkie

Z opisu:

Features of "Codec":

路 DivX Pro 6.8.4 Codec Full
路 XviD 1.1.3
路 Cinepak Codec 1.10.0.26
路 Ligos Indeo XP Codec 5.2820.15.58
路 CoreAVC Video Codec 1.8.0.0
路 CoreAAC Audio Decoder 1.2.0.575 rev.3
路 AC3Filter 1.51a
路 Fraunhoffer IIS Mpeg Layer-3 ACM Codec 3.4.0.0
路 MPEG Layer-3 Audio Decoder 1.9.0.311
路 Ogg Vorbis 1.1
路 Ogg Vorbis DirectShow Filter Decoder 1.1.7.9
路 Ogg Vorbis DirectShow Filter 0.9.9.6
路 Ogg Vorbis Audio ACM Codec 0.0.3.6

Nielegalne s膮 w tym pakiecie: DivX Pro (kosztuje 20$, inna sprawa z free,
no ale wida膰 co jest w pakiecie) i CoreAVC (koszty: 8$ wersja standard, 15$
wesja pro), w膮tpliwa jest legalno艣膰 kodeka Fraunhofer IIS, tak wi臋c bardzo
dzi臋kuj臋, nie skorzystam - tym bardziej, 偶e nie narzekam na niedzia艂aj膮ce
multimedia.

> Vice versa I klaso :D

<DA膯 JEJ SZANS臉>
No dalej, postaraj si臋 bardziej :P
</DA膯 JEJ SZANS臉>

--
|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+,  Gigabyte Radeon HD4850,  Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F,  Asus Xonar DX