Re: Monitory specjalistyczne - dla radiologii.

Autor: kffiatek <kffiatek.no_at_spam.op.pl>
Data: Mon 16 Mar 2009 - 16:09:30 MET

W dniu 2009-03-15 21:11, Marek Dyjor pisze:

> ceną bo szpitale mają dużo forsy i chętnie kupują drogi sprzęt a wtedy
> jest z czego dać ładną łap... znaczy prezent.

No tak... typowe dla "wierzących w układ". Cały świat bierze w łapę,
łącznie z prywatnymi placówkami medycznymi. Normalnie bym się obraził,
ale gdzieś mi już mignęło Twoje nazwisko i pamiętam je właśnie w
kontekście trollingu, więc zamiast tego napiszę wyjaśnienie.
Rzeczywiście dziady są drogie strasznie, ale parametry wyświetlanego
obrazu są standaryzowane w odpowiedni sposób i lepsze, mają odpowiednie
certyfikaty (co często dla sprzętu medycznego znaczy cena x2 albo x3
względem takiego samego urządzenia bez certyfikatu), a do tego mają
zabezpieczenia pozwalające na ich bezpieczne czyszczenie i dezynfekcję.

pozdrawiam

--
kffiatek