Re: inwestować w staruszka?

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Mon 16 Mar 2009 - 10:20:09 MET

Dnia Mon, 16 Mar 2009 01:40:32 -0700 (PDT), jerys1@gmail.com napisał(a):

> ech nie, to już wiesz przez ten RAM rozwiązuje się worek z
> życzeniami.

No nie wiem. Moduły RAM nie są drogie. Fakt że już mam PC400 ale sam
zamierzam wymienić Bartona 2800+ na 3200+. Może za rok. Tak dla zasady, bo
skoro płyta pozwala a procek względnie tani... Przejdziesz na
wielordzeniowy procek i po pierwsze aplikacji na takie nie ma a po drugie
niektóre aplikacje napisane na jednordzeniowe procki kapryszą na wielu
rdzeniach. A po trzecie, i tak te rdzenie oddzielnie patrząc nie są
demonami szybkości :) A po czwarte, do niektórych inżynierskich obliczeń
przydaje się dobre GPU, powinieneś sprawdzić czy w twoim przypadku taka
możliwość nie zachodzi. (o ile masz płytę z grafą na PCI-E)

--
Jacek