Re: Dysk SSD OCZ Vertex - gdzie kupic?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Mon 16 Mar 2009 - 06:15:53 MET

Użytkownik "tg" <aa@bb.cpl> napisał w wiadomości
news:19944$49bd8268$59641b7f$16160@news.upc.ie...
> Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości
>
> o vertexach mowisz czy os sdd mlc ogolnie?

Na temat verteksa jest jeszcze zbyt wiele sprzecznych danych.

> nie mialem w rece ale z tego co widze w testach wypadaja bardzo dobrze,
> dalej nie sa konkurentem w kategorii cana za gb, ale jezeli o predkosc
> chodzi
> to nie maja juz powaznych slabych punktow jakie posiadaly pierwsze ssd mlc

Vertex to nie jest jakiś super flash. To tylko specyficzny kontroler.
Skądinąd ciekawe jakie byłyby wyniki twardziela gdyby miał 64MB cache jak
vertex.

> http://www.cdfreaks.com/reviews/OCZ-Technology-Vertex-Series-120GB-SSD-Review/Real-world-tests.html
Na razie nie ma wyników testów najpoważniejszych testerów. Oczywiście na
liście pochwalnej OCZ nie ma tych testów, które nie są tak entuzjastyczne.
Na przykład Pcper, który mi wyskoczył w google'u. Te same testy, które w
cdfreaks wypadają rewelacyjnie w pcper są tylko takie sobie.