Re: Rozbudowa pamięci

Autor: colidar <colidar_at_wiadomocozrobic.wp.pl>
Data: Sun 15 Mar 2009 - 20:50:36 MET

Michał pisze:

> 2x256=512, czyli 0,5GB

No tak, bezmyślna pomyłka, miałem na myśli 2x512. Czy 2x512 MB oznacza
dopuszczalną ilość pamięci?

> Więc brakuje mocy CPU a nie pamięci.

Procesor Duron 1000 MHz wygląda dość przyzwoicie na tle wymagań
sprzętowych różnych systemów operacyjnych, podczas gdy 256 MB RAM to
minimum, a zwykle zalecają 512, więc odniosłem wrażenie że to pamięci mi
brakuje. Jeśli to kwestia CPU, to w ogóle nie ma sprawy, i trzeba
komputer złomować IMHO. Źle rozumuję?