Re: [HELP] Monitor ...

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 15 Mar 2009 - 12:57:05 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "RadoslawF"
>Dajesz do zrozumienia szkodliwość wynikająca się z wpatrywania
>w świecący ekran nie jest powszechnie wiadoma ?

Zwłaszcza w kontekście "grubości szkieł", którą przytaczałeś obok -
raczej nie.

(A tak przy okazji, masz kłopoty z interpunkcją i typografią)

--
[------------------------] Join  the  Army: meet interesting people and
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] kill them