Re: [HELP] Monitor ...

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 15 Mar 2009 - 01:06:50 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "RadoslawF"
>?

To ja czekam na jakieś poparcie twojej tezy. Przypominam, że nie chodzi
o to, że praca z ciągłym ogniskowaniem wzroku na bliskim obiekcie jest
szkodliwa dla oczu, bo to jest powszechnie wiadome i dlatego zaleca się
ćwiczenia relaksacyjne co parę/paręnaście minut i patrzenie na odległe
obiekty. Czekam na dane, które potwierdzą, że monitor jest jakoś
szczególnie powodujący wady wzroku.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb I wish life had a scroll back buffer.
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d'