Re: Drukarka atramentowa z łatwym napełnianiem czarnego tuszu

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sat 14 Mar 2009 - 18:08:41 MET

Użytkownik "maxknowledge" <maxknowledge@gmail.com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:62b54901-5549-417c-bb26-3ebc09e76ccf@h5g2000yqh.googlegroups.com...
> A co myślicie o drukarce Canon MP140, znalazłem taką za 159zł i
> słyszałem o tym, że można kupić do niej tani tusz, hm?

Śmiga ona na PG-40 i CL-41.
Mam IP1800@2500 na tych samych cartidge'ach, więc może będzie analogicznie.
Na najszybszym trybie czarny nie jest czarny, tylko szary.
Trzeba ustawić na "szybko".
Łatwo się ja napełnia, ale nie licz na resetowanie poziomu atramentu - żadne
sposoby nie działają (nawet czyszczenie EEPROM).
Kolor:
Jak głowica jedzie w jedną stronę i wraca otrzymujesz inny odcień (wydruk
wychodzi w pasach).
Za to wielki plus to napełnianie - na jednym cartridge można mieć ~15 napełnień
(powyżej jakość wydruku nie jest taka dobra).
Wspomnianą drukarkę mam od ~14 miesięcy i nie ma dużego przebiegu ~ 2800 stron.