predkosci pendrive'a /USB/

Autor: Artur Halaczkiewicz <arturhalaczkiewicz_at_gmail.com>
Data: Sat 14 Mar 2009 - 16:39:52 MET

Bardzo dziwna rzecz - moze macie pomysl dlaczego:
Pen drive ScanDisk 8GB. Zapisuje na niego pliki z PC#1 z predkoscia ponad
10MB/s. Z PC#2 - ledwo siega 1.5MB/s. OK - moze na tym #2 nie ma obslugi USB
2 /choc jest na pewno/ ale teraz dzieje sie taki numer: pecety sa w sieci, z
PC #2 widac udostepnione katalogi na PC#1 i jezeli z tych udostepnionych
katalogow przegrywam plik na ScanDiska to mam tez predkosc 1.5MB/s!!! Jezeli
te same pliki przegrywam na dysk lokany PC#1 to mam predkosc okolo 9MB/s
/siec 100Mbit/. Przegrywanie plikow lokalnie na PC#2 - predkosc jak dysku
okolo 30MB/s. Jezlie przegram pliki z PC#2 na PC#1 i z PC#1 te same pliki na
pendrive mam predkosc 10MB/s. Poddaje sie :( Jakies sugestie?
Oba PC WinXP. Myslalem ze moze NOD cos sprawdza w trakcie - wiec go
wylaczylem - te same objawy!!!

--
arturh