Re: Masowe urządzenie magazynujące USB

Autor: ant <ant_at_nowhere.tld>
Data: Sat 14 Mar 2009 - 15:26:49 MET

animka wrote:
> Napisałam, że w drugim komputerze zawsze było ok. Teraz inny komputer i
> drukarka podłączyła się na wirtualny port USB (przejściówka). Do
> telefonu musi być port USB, a nie ma.

No właśnie, napisałaś "zawsze było ok", a nie napisałaś "na drugim
kompie teraz działa", zatem również polecam sprawdzenie w telefonie,
czy jest ustawiony odpowiedni tryb. W nowszych nokiach masz możliwośc
ustawienia konkretnego trybu (Data/PC Suite) na stałe, lub tak, żeby
pytał w momencie podłączenia kabla. U Ciebie widocznie jest ustawione
w telefonie na stałe Data mode - czy jak to się tam zwie.

Przecież komputer widzi telefon (J:) zatem i kabel jest ok,
i port usb jest ok, i dzieje się to automatycznie (wskakuje na J:)
bez żadnego monitu w telefonie, więc stawiam na to, że masz
na stałe Data mode w telefonie. Przełoaczenie powinno rozwiązać
problem.