Re: Komputer do internetu

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sat 14 Mar 2009 - 11:20:49 MET

januszek pisze:
> [...]

        LOL, a co to za aplikacje biurowe pracujące 24/7. Bo do "backupowania
internetu" szkoda kupować specjalnie nowy sprzęt.

> Hmm... Platforma atom, porzadny zasilacz, reszta komponentow dowolna
> i zmiescisz sie w cenie.

         IMHO nie najlepszy pomysł - choćby ze względu na ten internet.
Półstronicowe flashe, w których lubują się PL reklamofaszyści korkują
takiego Atoma. Zresztą w desktopie nie ma on specjalnego uzasadnienia.
Dużo lepiej choćby coś z nowych Sempronów X2 - wydajność wystarczająca
do powyższych zastosowań, a cena ogólna i płyty znacznie tańsze i
łatwiej dostępne. Większy problem jest z zasilaczem, bo naprawdę cichy
(bezwentylatorowy) zasilacz sam prawie kosztuje zakłądaną kwotę.
Dlatego jeśli pominąć HDD, bardzo podobały mi się Delle na C2D z
zasilaczem zewnętrznym praktycznie identycznym jak Dell stosuje w
laptopach, a całość trochę większa niż kartka A4 mieści się we wnęce
biurka. Nie wiem jaki to dokładnie model, ale zainteresowani powinni
prześledzić zamówienia publiczne MS - takie Delle są w wielu SO.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
#GG: 351722 #ICQ: 101413938