Re: przejsciowki sata-ide - czy to dziala?

Autor: Przemek <pixi_at_dixi.pl>
Data: Fri 13 Mar 2009 - 20:23:33 MET

Użytkownik "radxcell" <sp____ks@o2.pl> napisał w wiadomości
news:49ba5395$1@news.home.net.pl...

> dwustronne, tzn?
dwukierunkowe tzn mozesz podlaczyc ja do sata na plycie glownej a druga
strone do urzadzenia ide
albo do ide na plycie a drugie wyjscie pod urzadzenie sata
To wazne bo sa tez jednokierunkowe

> na szczescie nie mam xp ;)
> ale to typowy objaw przy niestandardowym kontrolerze dysku. co wskazuje na
> to,
> ze przejsciowka ma jakis kawalek elektroniki...
Nie bardzo - przejsciowki sa opisane jako driverless , i faktycznie sprawne
sa calkowicie przezroczyste dla systemu