Re: Ktory tuner najlepszy do nagrywania z TV?

Autor: Reksio <mislawekCIACH_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 Mar 2009 - 22:51:34 MET

> Glownie chce poprzerzucac z tasm VHS stare nagrania itp.

> A moze lepiej zainwestowac w stacjonarna nagrywarke? Czy jakos nagranego
> materialu bedzie wtedy lepsza?

O przechwytywaniu i ustawieniach samego Virtual Dub :-) można dłuuugo
gawędzić. Dlatego ograniczę się do minimum:
Jeżeli nie masz doświadczenia w przechwytywaniu obrazu na komputerze -
polecam nagrywarkę stacjonarną.
Wersja niskobudżetowa - nagrywarka TV300 za około 60 pln, a do tego dysk
IDE, i słownik niemiecki lub włoski :-). Jest sporo opisów tego recordera -
mam, sprawdziłem, od tej pory z pogardą patrzę na kartę do przechwytywania
obrazu w komputerze, nie martwię się przeplotem, który zobacze tylko na
monitorze CRT i TV, a na LCD jst niewidoczny. Oczywiście nagrywa programy
według timera. Wada - nie posiada nagrywarki DVD - trzeba dysk przepinać do
komputera.
Czy jakość będzie lepsza? Można polemizować, ale na sprzęcie który posiadam
(a nie jest on najwyższej klasy) stwierdziłem że jest lepsza (subiektywnie,
więc w polemiki się nie wdaję)
Wersja droższa - kamera cyfrowa z wejściem VIDEO, plus jakaś nagrywarka do
programow z kablówki.
Najdroższa - CASABLANCA do zgrywania plus jakaś nagrywarka do programow z
kablówki :-)

Resume - wystarczy sama nagrywarka - może nawet ta najtańsza z HDD.

Pozdrrr... Reksio