Re: [hdd] blue screen podczas uruchamiania

Autor: identyfikator: 20040501 <NOSPAMhenku_at_onet.eu>
Data: Thu 12 Mar 2009 - 13:35:08 MET

wkurzyłem się nie na żarty ;o)... wymieniłem pamięć, płytę,
dyski... nic nie pomogło... odłączyłem nagrywarkę DVD i co?
spokój, żadnego blue screena... czy Ktoś spotkał się z takim
przypadkiem, że przy podpięciu na jednym kablu DVD + HDD
windows wywala się przy bootowaniu? na szczęście mam
gwarancję, tylko nie wiem jak uzasadnić, żeby wymienili...