notebook 15,4" z WUXGA (1920x1200) - jak to pogodzić?

Autor: shaman <noone_at_nowhere.com>
Data: Thu 12 Mar 2009 - 09:17:08 MET

Cześć,

Mam notebooka Dell (Chipset Intel 45 Express) z ekranem 15,4" i
rozdzielczością 1920x1200. Nijak nie mogę się do tego przyzwyczaić -
patrzenie na literki wielkości ziaren maku jest męczące - chociaż wzrok
mam sokoli.

Co z tym można zrobić? Przestawienie DPI na wyższe to dla mnie
ostateczność - literki są wprawdzie większe, ale tak samo cieniutkie -
generalnie wszystko wygląda ochydnie.

Nie mogę wybrać 1680x1050 bo nie ma takiej rozdziałki na liście. Mam
najnowsze stery z Intela do X4500HD, wprawdzie przybyło rozdzielczości,
ale nie ma żadnej naprawdę użytecznej. Czy jest jakiś sposób, żeby
"dołożyć" rozdzielczości do sterownika? Może jakiś tweeker?

A może zmiana fontów? (ale to już OT)

PZDR
Shaman