Kontroler SATA sil3512 problem.

Autor: mirwin <mirekw66_at_gmail.com>
Data: Thu 12 Mar 2009 - 08:33:59 MET

Witam.
Chciałem dołożyć do mojego starego sprzętu (płyta K7N2 Delta-L) dysk
SATA. Ze względu na to, że nie mam kontrolera SATA, postanowiłem
zakupić na PCI 2 portowy SIL3512. Po włożeniu do slotu PCI,
uruchomieniu i zainstalowaniu sterowników wszystko wyglądało dobrze
(dysk jeszcze nie był podłączony). Po wyłączeniu komputera i podpięciu
dysku SATA efekt jest taki, że Windows nie uruchomia się. Oczywiście
system jest na starym dysku IDE (XP SP3). Po odpieciu dysku SATA
wszystko jest ok. Jeśli podepne go po uruchomieniu systemu, dysk jest
widoczny i mozna z niego korzystać, tylko po restarcie znów trzeba
odpinac dysk bo win sie nie uruchamia. Nie wiem czy to sprzetowy
problem czy systemowy, wiec narazie umiesciłem go tu.