Sterowniki dla WinXP - ACER Aspire 6530G

Autor: JP <MrRoger[WYTNIJ-TO>
Data: Thu 12 Mar 2009 - 00:12:49 MET

Witam;

kopie w googlach od dwoch dni i szukam j.w. sterownikow do Aspire 6530G -
znalazlem juz prawie wszystkie, z kilkoma byly male problemy (laptop sie wieszal
zaraz po starcie) ale udalo mi sie rozwiazac wiekszosc problemow - pozostal teraz
jeden, ale za to GLOWNY -

I.
sterowniki do dzwieku dla Windows XP (najlepiej ster. dolby, obslugujace wyjscie 5.1,
tube i calosc co tylko ten laptop ma) - probowalem juz roznych - ale wciaz brak
najmniejszego odzewu ze strony k. dzwiekowej - ciagle - brak sprzetu, dodaj sprzet
etc... Zaraz po odpaleniu jakiejs muzyczki:
"Nieprawidlowy sterownik DirectSound. Zainstaluj odpowiednie sterowniki lub inne
urzadzenie w konfiguracji.
Kod bledu: 8878000A"

II.
Kolejny problem to aplikacja uruchamiana przyciskiem na gorze po prawej: "Acer
Empowering Technology" powinno rozwinac sie menu na gorze monitora - ja mam:
"Nie mozna odnalesc okreslonego pliku" - jesli ktos ma rowniez w/w model
notebooka to prosze podeslac nazwe tego pliku, a sprobuje go odszukac recznie na
dysku i dopisac w edytowanym menu.
Jesli tego pliku nie ma - to jak uruchomic w inny sposob ta aplikacje? instalator pod
Windows XP to: "Launch Manager Dritek" mam wersje dla XP, jak z niej wydobyc ten
gorny pasek?

Reszta rzeczy dziala OK - jakies sugestie co do tych dwoch problemow?

--
Pozdrawiam
Roger(OS)