Dnia 2009-03-11 23:45, Użytkownik Yakhub napisał:
> Skoro na wejściu mamy zaksięgowaną kiedyś-tam fakturę zakupu sprzętu,
> to na wyjściu musimy mieć albo sprzęt na stanie, albo fakturę sprzedaży
> (choćby i za złotówkę), albo protokół odbioru odpadu (jakoś tak się to
> nazywa). Jeżeli firma kupiła 20 komputerów, a na stanie ma 10 i
> zezłomowała 5 - to ma problem.
Nie ma problemu.
Firmy utylizujące wystawiają protokoły na kilogramy sprzętu.
Ty na fakturze czy spisie środków trwałych masz sprzęt w sztukach
a nie w kilogramach. Myśleć trzeba a nie stwarzać wirtualne problemy
]na grupach.
Pozdrawiam
Received on Thu Mar 12 00:00:05 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 12 Mar 2009 - 00:51:03 MET