Re: konflikt na USB

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Wed 11 Mar 2009 - 20:39:33 MET

> Dlaczego nie mogę korzystać z PenDrive gdy drukarka (HP na USB) jest
> włączona? Nie ma znaczenia, które urządzenie jest włączone wcześniej,
> zawsze jest problem z PenDrive. Albo go nie widzi, albo jak da się
> wyświetlić zawartość PenDrive to już nie można zmienić na nim
> katalogu :( Podobno USB miał byc interfejsem "przyszłościowym i nie
> konfliktowym", a ja mam ...... ZONK :(
> Z PenDrive nie ma problemu jak drukarka jest wyłączona. Tak samo
> zachowują się inne PenDrive-y.

Miałem kiedyś podobnie z drukarką hp959c.
Płytę główną miałem wtedy K7S5A, nie wiem czy miała tu znaczenie.
Mój problem polegał na CICHEJ "korupcji" danych na pendrive'ie, nie było
żadnego błędu podczas kopiowania, ale niektóre pliki były uszkadzane (zawsze
te same zawsze w tym samym miejscu).

Pomogło podłączenie drukarki pośrednio przez huba USB (wbudowanego w
monitor), a pena do peceta.

--
Azarien