utylizacja sprzętu komputerowego

Autor: Krzysztof Wolski <cysio123_at_interia.pl>
Data: Wed 11 Mar 2009 - 19:57:46 MET

Witam serdecznie grupowiczów.

Firma A ma w piwnicy zachomikowane kilkadziesiąt sztuk "leciwego"
sprzętu informatycznego rozmaitej maści. Chcąc się go pozbyć, albo
oddaje go komuś "na lewo" i udaje że go nie ma - bo protokół utylizacji
nie istnieje. Może też, za słoną opłatą (od kilograma naturalnie) oddac
go do zakładu gospodarki komunalnej, gdzie fachowo go zutylizują.

Wiem też, że istnieje rozwiązanie pośrednie - firmy zajmujące się
utylizacją - zbiórką sprzętu, segregacją i... no własnie.
Pytam, bo jako początkujący samozatrudnający się, zostałem zapytany
wprost, czy mogę to dziadostwo - jako firma naturalnie - od firmy A
zabrać. Mogę, ale co dalej? Jak to robią inni? Rozbierają na części
pierwsze, segregacja surowców i oddawanie do przemiału? Metalu to nawet
nie powiem - sporo by wyszło, szkła z kineskopów też niemało... :-)

tak sobie gdybam, bo zdaje się że trzeba miec na takie coś zezwolenie...

--
Pozdrawiam, Krzysztof