Re: Dyski Samsung - jak to z nimi jest?!

Autor: Washi <spam_at_nie.pl>
Data: Wed 11 Mar 2009 - 13:43:44 MET

Użytkownik "Robert" <robert.dzWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:71a0.0000010a.49b7abff@newsgate.onet.pl...
> Witam
>
> Zamierzałem kupić nowy, większy dysk twardy. W swojej historii miałem już
> chyba większość dostępnych marek, ale ostatnio kupowałem dyski Samsunga.

Od bardzo dawna uzywam dyskow samsunga/polecam samsunga i nie mialem z nimi
problemow.

A np. zdazalo sie, ze w firmie ktorej kiedys pracowalem klient przychodzil z
uszkodzonym dyskiem tez na 'S' ale innej firmy po tygodniu od zakupu
(wprawdzie firma sprzedawala 80% dyskow tej firmy, no ale z samsungiem przez
2 lata nikt sie nie zglosil...)

Co do np. Drugiej firmy na 'S' to troche jest np. tutaj:
http://www.virtual-it.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=26

Sam bylem zmuszony miedzy swietami a nowym rokiem zakupic dysk a ze
samsungow nie bylo kupilem seagate, pech chcial ze byl on z wadliwej serii
opisanej w watku powyzej.
W prawdzie mi nie padl, zaktualizowalem firmware, ale czy moge spac
spokojnie?? A moze po napisaniu tego posta i po wylaczeniu komputera dysk
nie ruszy....:/ Na szczescie system jest na Samsungu a Seagate tylko backup
i smieci.

Co do glosnosci Samsung cichszy, a wlasciwie Samsungi bo mam dwa.

Inna sprawa to opinie sprzedawcow, a nuz jeden ma lepsze marze na dyskach
firmy X, albo odwiedza go handlowiec danej firmy i zasypuje go
gadzetami.....
Co do serwisow, tez swego czasu mialem kontakty z serwisem u jednego z
najwiekszych dystrybutorow w PL - wiadomosc taka, ze nie ma regoly, wszystko
sie psuje, kwestia tylko jaki procent sprzedanych egzemplarzy ulega
uszkodzeniu....

A co do dyskow ich ceny i pojemnosci (wielkosci przechowywanych danych)
najlepiej zastanowic sie nad RAIDem i mirroringiem....

--
Porozmawiajmy o wirtualizacji
-> http://www.virtual-it.pl/