Re: Gdzie białe (!) CCFL do LCD 14,1" 4:3?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Wed 11 Mar 2009 - 00:02:40 MET

MM pisze:
> tylko super sprzedawca zapomniał napisać o takim drobnym szczególiku)
> Niby można odsyłać na gwarancji, ale straconego czasu nikt nie zwróci.
> Ku przestrodze... SS ma na tym koncie 100.0% pozytywów (ponad 1000).
Cóż, właśnie parę dni temu dostałem negatywa, bo kupiłem baterię o
tytule "NOWA ASUS Eee PC - 10400 mAh - gw 12 mc - CZARNA", w treści
zapisy "Obiektem aukcji jest fabrycznie nowa bateria do notebooków firmy
ASUS:", "stan : bateria jest fabrycznie nowa" "NAJWYŻSZA JAKOŚĆ OGNIW
SAMSUNG" itd... http://www.allegro.pl/item559578707_559578707.html
i spodziewałem się przynajmniej baterii nowej.
A dostałem coś chałupniczo regenerowanego, co w zasadzie nie da sie
wcisnąć do laptopa, bo obudowa po rozmontowaniu nożem i sklejeniu
superglue wyszła zbyt gruba, ale to wg sprzedającego zaleta.
http://sibi.drut.org/aku1.jpg
http://sibi.drut.org/aku2.jpg
To że ta chałupnicza regeneracja to "produkcja fabryczna" (może na ulicy
Fabrycznej się odbywa?), a wsadzone tam ogniwa faktycznie są nowe,
spowodowało że skontaktowałem się ze sprzedawcą i próbowałem to wyjaśnić
- dostałem tylko burę że się nie znam, i tak ma być. Wystawiłem neutrala
a w zamian negatyw ;)

Napisałem do paru kupujących i faktycznie, wszystkie aku są regenerowane
(choć nie we wszystkich aukcjach o tym informują), ale nikt nie wystawia
negatywa "bo on ma 5000 pozytywów, to jak mi odda negatywa to mnie
wyrzucą z allegro"...