Re: martwe piksele ale zywe

Autor: Andrzej S. <A_S_at_nie_nie.pl>
Data: Mon 09 Mar 2009 - 11:48:27 MET

zwierz internetowy pisze:
> Dostałem starego laptopa i niestety ma na matrycy rozsiane jakby białe
> kropki, co najlepiej widać na białym i innych jasnych tłach. Na czarnym
> tego nie widać, martwe piksele to więc nie są, raczej zbyt żywe ;) Jak
> się nazywa takie uszkodzenia?

Jak mozna widziec biale na bialym?
Jesli widac je na bialym to martwe - niedobrze. Jesli na czarnym,
to tzw. gorace (nie martwe) piksele. Rokowania lepsze...

W PCWK był artykuł dla programistów, ale chyba załączają tez
gotowy soft dla tych, co nie programuja:

http://www.pcworld.pl/artykuly/55452_0/Piksele.do.remontu.html

pozdro

--
A S