Re: utraciłem partycję

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Sun 08 Mar 2009 - 21:10:13 MET

Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMhenku@onet.eu> napisał w
wiadomości news:gouabo$fd0$1@news.onet.pl...
> coś się stało i utraciłem na dysku partycję, windows mi się nie uruchamia
> wypisuje błąd dysku, partition magic też się nie utruchamia wypisuje crc
> error... czy istnieje jeszcze jakaś szansa na odzyskanie danych?

Płytka instalacyjna WinXP, odpal i wybierz konsolę jak będzie wybór czy
instalować czy naprawiać [R]
Potem wybierasz aktywna partycję, dalej wklepujesz FixMBR i potem FixBoot

Ja po 2 takich akcjach z dyskiem w laptopie (znikneła partycja z systemem, w
powyższy sposób odzyskałem bez utraty danych) wymieniłem dysk na nowy i na
razie działa.

Pozdrawiam

--
Irokez