Re: Kieszenie WIFI

Autor: ViRuS <bleble_at_bleble.pl>
Data: Sun 08 Mar 2009 - 19:43:13 MET

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrngr80dl.s9v.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...

> http://rtfm.bsdzine.org/#cel

O co chodzi z tym linkiem? Cel myślę jasno wyraziłem - kieszeń powinna
obsługiwać partycje NTFS. Nie zamierzam zmieniać systemu. A partycje NTFS są
mi potrzebne choćby do zapisywania dużych plików. Dysk byłby od czasu do
czasu bezpośrednio podpinany do kompa z Windowsem, więc jakieś linuksowe
partycje odpadają bo Windows ich nie odczyta. Przykladem kieszeni, która nie
spełnia tego wymagania choć jest blisko ideału jest np. Ovislink 6500 (można
znaleźć na allegro). Szukam zatem takiej kieszeni WIFI (najlepiej n) która
by spełniała mój warunek, ale w cholere tego na rynku i trudno się połapać.

--
Pozdr,V.