Re: Uruchamianie programow z pendrive?

Autor: Remek <wiasmed_at_neostrada.pl>
Data: Sun 08 Mar 2009 - 07:41:38 MET

Użytkownik "ToMasz" napisał:

> bo moze być tak ze katalog instalacyjny bedzie na pendrivie, a jakies
> biblioteki i inne potrzebne pliki w katalogu windows. Pozatym mogą być
> potrzebne wpisy do rejestru...

To ciekawy temat. Do czego jest potrzebna istalacja? Wiele programów działa
z dwukliku bez konieczności instalacji. O co chodzi? Słyszałem (piąte przez
dziesiąte), że to wymóg M$. Aby twórca programu mógł pochwalić się
certyfikatem M$, oraz otrzymać specyfikację systemu musiał spełnić warunek
integracji programu z systemem. Może ktoś lepej wiedzący się wypowie, albo
wskaże linki do odpowiednich opracowań omawiających ten problem? Istniejąca
konieczność instalacji to w dobie duzych pamięci przenośnych przeżytek. Może
coś się wreszcie zmieni.

Remek