Re: Zewnętrzny hdd do robienia backupu?

Autor: Washi <spam_at_nie.pl>
Data: Sat 07 Mar 2009 - 18:19:30 MET

Użytkownik "WaLker" <robi2005@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:gotnpc$rtr$1@news.onet.pl...

> Przyrost danych oceniam obecnie na jakieś max. 1 GB miesięcznie. Na DVD-r
> to za mało, a nagrywając 1 płytę cd-r tygodniowo znowu stworzę piramidę z
> poliwęglanu. Z kolei do płyt wielokrotnego zapisu nie mam zaufania.
> Przy tej dyskusji przyszedł mi do głowy inny pomysł. Może do bieżącego
> backupu uzywać np. 8GB Pendrivea, a na zewnętrzny 2,5" hdd zgrywać kilka
> razy w roku? Dałoby to wygodę uzytkowania i pozwolilo oszczędzić zywotność
> twardego dysku. Ma to ręce i nogi, czy może masz jakiś inny pomysł?

DVD zawsze mozna sprawdzac i przegrywac co jakis czas, wiadomo to klopot.
Z kolei jak padnie DVD to padnie tylko jakis ulamek danych a jak HDD to
tracisz wszystko.
W tej sytuacji najlepsze bylo by zastosowanie jakiejs domowej macierzy z min
2 dyskami i mirroringiem.

Washi

--
Porozmawiajmy o wirtualizacji