Re: Jaki notebook dla kobiety?

Autor: Tiber <pra_anime_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Mar 2009 - 16:26:12 MET

jijomo wrote:

> Uznalem, ze nie musze pisac w ktora strone ktora cecha ma byc
> optymalizowana :)

Zawsze bezpieczniej jest napisać "bezawaryjność", aby uniknąć takich
głupich komentarzy jak mój :>

> W wiekszosci sklepow sa tylko modele 17 cali :(

Rzeczywiście. Ciekaw jestem czemu polski Dell zrezygnował pietnastek.
Ale generalnie polecam, wydaje się być nowocześniej i solidniej wykonany
niż inne serie Della, a narzeczona, której sprezentowałem ten model,
jest bardzo zadowolona :)

--
tbr