Re: Sterownik do pendrive'ów potrzebny

Autor: 123 <zero_at_zero.com>
Data: Wed 04 Mar 2009 - 19:30:17 MET

Dodatek, nazywany suplementem lub Service Pack'iem (nieoficjalnym)
już próbowałem i nie pomogło.:-(

Odnośnie Patriota itp. nawet jeśli to się uda (będę próbować),
to mojego problemu to nie rozwiąże. Chodzi o to by można
było korzystać z dowolnego pendrive'a (a przynajmniej dowolnego
powiedzmy do 2 GB), tak jak to jest możliwe np. na nowszych
komputerach z WinXP. Przygotowuję ten komputer dla mojej
koleżanki, której potrzeby są ograniczone (coś w rodzaju inteligentnej
maszyny do pisania), jednak możliwość przenoszenia plików
na pendrive'ie jest sprawą podstawową. Trudno mi jednak przewidzieć
lub narzucić jakiego pendrive'a ma używać. Ja mam Patriota i DataTravelera
i na nich próbuję.

Pozdrawiam i dziękuję