Re: Vista x64, nowy komputer, "za szybkie"wyłączanie

Autor: Krzysiek <kpoplawskiWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 04 Mar 2009 - 13:05:06 MET

> Hibernacja dla sprzętu to po prostu wyłączenie. Pacnij włącznik :-)

Wczoraj wieczorem stwierdziłem, ze rzeczywiscie zle wylaczalem - wciskalem
czerwony przycisk, a trzeba bylo skorzystac z menu rozwijalnego. Swoja droga to
dziwnie to jest zrobione, wedlug mnie powinno byc tu wylaczenie.
Druga rzecz to nadal nie wiem jak wychodzi sie z hibernacji - wczoraj wciskanie
przycisku POWER nic nie dawalo i musialem wcisnac RESET (restart) i oczywiscie
krzyczal system, ze zostal zle wylaczony.

Dziekuje za podpowiedzi,
Krzysiek