Re: Czy zasilacz 350W uciągnie taką konfgurację?

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Tue 03 Mar 2009 - 15:43:16 MET

Użytkownik wrote:
[...]
> Czy zasilacz to pociągnie? Bo wiem, że ten FX był prądożerny..

Powinno byc bez problemu. Mialem bardzo podobna konfiguracje (z 5900xt
wlasnie) tylko dodatkowo byla jeszcze karta TV, a procesor to byl barton
2600+. Poczatkowo dzialalo to poltora roku na zwyklym codegenie 300, potem
zmienilem na feela 350 z powodu ciszy, mam go do dzis w kompie o wiele
mocniejszym i kilka razy zmodernizowanym...

--
chemik333