Re: Pytanie o specyficzny komputer :)

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Tue 03 Mar 2009 - 13:43:33 MET

On 3 Mar, 11:23, "Bilbo" <bil...@WYTNIJTOpoczta.onet.pl> wrote:

> Fajny sprzęt :) Chociaż jak się przyglądam, to dla mnie chyba starczy
> j680... Cena jest ważna - jedna j720 jest na allegro za 400zł.
> Czy Alt po lewej stronie oznacza, że polskie znaki mam z lewą dłonią? Byłoby
> to.... genialne, bo jestem mańkutem! :D Dla mnie podstawowa rzecz to ogonki
> pod lewy Alt.
> I pewnie j680 dłużej działa na jednym ładowaniu?
>
> Lech

ztcw to aby wpisac ogonki- to trzeba uzyc zewnetrznego, dodatkowego
programu.
ztcw to rowniez lewy alt przypisany jest jako 'klawisz funkcyjny' - ze
sie tak wyraze. wiec 'przerobienie' jego by umozliwial pisanie ogonkow
moze nie byc az takie latwe.

pozatym- niesadze by 680 dzialala dluzej na ladowaniu niz 720. Ale to
i tak zalezy glownie od ustawien i od stanu baterii. :)

pozdrawiam

btw, niezamierzasz chyba hakierowac bankomatow tak jak john connor w
terminatorze 2?

(wybacz, nie moglem sie powstrzymac ;p)