Re: Prośba o pomoc!!!

Autor: ZeN <zen_at_nospam.pl>
Data: Mon 02 Mar 2009 - 19:38:01 MET

Użytkownik "Zmotoryzowany" napisał w wiadomości
> Albo źle pytam na ALLEGRO albo nie jest to dostępne chodzi mi o albo irda
> na
> com lub przejściówke USB/COM czyli com do kompa i USB jako gniazdo na
> włączenie IRDA. Mam program który wymaga IRDA ale musi być podłączony do
> kompa przez com i nie można tego zmienić! Prosze o pomoc!
> Staszek L.

Każda irda łączy się przez com (czasem fizyczny a czasem wirtualny) poszukaj
irdy podłączanej do płyty głównej (o ile masz wyprowadzenia na płycie) - to
najtańszy sposób.
W biosie musisz włączyć komunikację po irdzie - zazwyczaj na com2

Irda np. taka:
http://www.allegro.pl/item533437128_port_irda_podlaczany_do_plyty_glownej.html

wyprowadzenia na irda masz w instrukcji do płyty lub tu:
http://www.infrarotport.de/mobo/elitegroup.HTML

Piotr