Re: Srubokrety do serwisu PC

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 02 Mar 2009 - 13:06:30 MET

On Mon, 2 Mar 2009 12:42:44 +0100, Mark <tajny@adres.w.pl> wrote:

>HP to nie tylko Compaq. I owszem, jak najbardziej spotkasz sie ze srubkami

Zwróciłeś uwagę że napisałem o wykupieniu Compaq-a przez HP? ;-)

>bez wyciec pod standardowy plaski. W komputerach czesto daja przyzwoite
>srubki, ale jak juz zerkniesz np do drukarek, to do wielu modeli bez bez
>kompletu pasujacego do ich srubek nawet nie podchodz.

Wiesz - róznych śrubewk do komputerów i róznych peryferiów ma w sumie
tak na oko z 8-10 kilogramów: posegregowane 3 pudła z przegródkami
popularnych formatów i wiaderko innych. Zbiera sie tak od 10-12 lat w
jednej z szaf.

>Co smieszniejsze - czasem wyglada to tak jakby sami nie mogli sie
>zdecydowac, bo w jednym urzadzeniu potrafia sie znalez i "normalne" srubki,
>i ich te dziwne wynalazki, a nawet te o ktoryh mowisz.
>Natomiast niestety sytuacja opisywana przez Ciebie, ze srubki sa z
>podcieciami, w przypadku HP NIE jest standardem

Zwróciłeś uwagę że pisąłem o Compaq-u a nie o całym HP?

Zdrówko