Re: Srubokrety do serwisu PC

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sun 01 Mar 2009 - 13:00:42 MET

digitaladam pisze:
> Macie jakieś sprawdzone modele/marki śrubokrętów, których używacie przy
> składaniu komputerów? Zwykłe, manualne, nie żadne wkrętarki. Co by
> pasowały do standardowych śrubek dostarczanych wraz z obudowami. No i
> najważniejsze, aby wytrzymały nieco dłużej niż tydzień/miesiąc (czyli
> np. wszelkie Toya itp. odpadają)

Od bardzo dawna (~10 lat) używam takie niebieskie (gwiazdka) i
pomarańczowe (płaski) marki Hi-Tec PAT.20366
http://www.rompol.com.pl/images/cms/1493/wkretaki/wkretak_plaski_test.jpg
- końcówka magnetyczna, "philips" rozmiar 1 i 2, ale i 0 się przydaje
czasem do małych śrubek

Od pewnego czasu niestety zalewa rynek chińska podróba tych wkrętaków
(można poznać po tym, że sama końcówka wkrętaka nie jest "inna", taka
bardziej matowa, hartowana czy coś, tylko całość jest
jednolita-chromowana, albo końcówka jest czarna, ale to jest perfidne
malowanie na czarno), więc zaczełem testować inne wrkętaki,
http://www.narzedziowy.pl/product_info.php?cPath=248_249_277&products_id=17935&currency=PLN
są dość dobre, ale niestety wersja dostępna w castoramie jest dużo
gorsza jakościowo od wersji z akurat z tego sklepu. Ma też inny numerek
serii/wykonania na główce