Re: Notebook a duży monitor

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Sat 28 Feb 2009 - 17:59:54 MET

On Sat, 28 Feb 2009 09:52:34 +0100, ąćęłńóśźż wrote:

> Zachowujesz się jak cham.
> Ale odpowiem nie chamowi, a innym.
>
> U mnie zachodzi odwrotny przypadek - akurat notek ma większą rozdzielczość niż zewnętrzny monitor.
> I ten zewnetrzny pracuje "wirtualnie" - pokazuje fragment ekranu.
> JaC
>

> -----

Jak cham? ja tu nic chamskiego w tej odpowiedzi nie widzę. Bo to co
napisałeś nie ma żadnego pokrycia w rzeczywistości. Sytuacja o której
piszesz może mieć miejsce jedynie gdy dla natywnej rozdzielczości np
1024x768 ustawisz np 2560x1600 - a przy pracy z dwoma monitorami na ogół
rozciąga się desktop na oba. I wtedy to co napisałeś nie jest prawdą a
bzdurą.

--
Pozdrawiam
Piotrek