Re: Notebook a duży monitor

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Sat 28 Feb 2009 - 08:55:15 MET

On Fri, 27 Feb 2009 08:47:57 +0100, ąćęłńóśźż wrote:

> Z mojego doswiadczenia nie da się pracować jednoczesnie na dwóch ekranach o różnej rozdzielczości, standardowo system (konkretnie pewnie ATI) wymusza jednakową na obu więc na jednym z nich się robi "wirtualna rozdzielczość" (obraz wiekszy niz fizycznie monitor, trzeba przesuwać/scrolować).
> JaC

Bzdury piszesz.
Chipsety ATI w notebookach bez problemu obsługują różne rozdzielczości na
dwóch monitorach przy rozciagniętym desktopie.
Dell Latitude D600 - rozdzielczość matrycy 1400x1050, podłączony przez DVI
przez stację dokującą monitor Dell 22" z rozdzielczością 1680x1050 i na obu
działam bez problemów.
Wszystko chodzi jak trzeba.
Podłączałem ostatnio innego Della z matrycą 1920x1200 do TV LCD HD Ready
(1366x768) poprzez złącze VGA D-SUB i też problemu nie było. Na Dellu był
desktop Windows w natywnej rozdzielczości, na TV był MediaPlayer z filmem.
Podobnie było z chipsetami Intel montowanymi w Maxdatach.

--
Pozdrawiam
Piotrek