Re: Zmiana regionu US->EU dla WiFi Dell 1395

Autor: Grzegorz Sułek <gsulek_at_student.sgh.waw.pl>
Data: Fri 27 Feb 2009 - 22:48:47 MET

Maciej Dobrzanski <noreply@nowhere.com> wrote:
> Witam,

> Czy ktoś zna soft lub wie jak (np. w rejestrach) dokonać zmiany regionu
> karty WiFi Dell 1395 z USA na Europe? Niestety czasem zdarza się router
> korzystający z kanałów 12 i 13 i wówczas karta "nie gada".

Dell ma 2 wersje sterowników do swoich WIFI dostępnych na swojej stronie supportu
(ja używam support z dell.co.uk). Ta pozaeuropejska nie ma dodatkowych kanałów 12 i 13
Nie wiem jak to jest na Vista ale na XP pomogło zainstalowanie wersji europejskiej +
dodatkowo w panelu sterowania musisz ustawic Location na Polskę i chyba ustawienia
regionalne na polskie a nie USA.

Może poszukaj w tym kierunku?

--
gs