Re: urzadzenie wielofunkcyjne i monitor

Autor: Maciek D. <kacerz_at_interia.pl>
Data: Fri 27 Feb 2009 - 20:29:47 MET

Andre pisze:
> Jak sie domyslam, przy takim obciazeniu nie ma sensu kupowac urzadzenia
> laserowego, tak?

Atrament = większe koszty wydruku. Jeśli ma być tanio w późniejszej
eksploatacji, to kupcie drukarkę laserową - jakąś Kyocerę, gdzie
zapakujesz raz na dwa lata toner za 300 złotych i masz święty spokój.
Ale to nie za 550 złotych budżetu, przykro mi. :(

> Co w takim razie mozecie polecic z urzadzen atramentowych, zeby bylo w
> miare niezawodne i o przyzwoitej jakos wydruku?
> Cena w granicach 500-550zl. Ale jest odgorne zastrzezenie - jak
> najtaniej...

Udzielę Ci konkretnej odpowiedzi: Brother DCP 7030 - do kupienia za
około 450 złotych. Z tego, co kojarzę toner na 1,5 tysiąca stron jest w
zestawie. Toner na 2,5 tysiąca stron kupisz teraz za około 250 złotych,
a bęben - żywotność 12 tysięcy stron - za jakieś 350 złotych. Tak, jest
skaner i ma funkcje ksero. ;)

--
Pozdrawiam,
MD