Re: przelicznik mocy zasilacza

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Fri 27 Feb 2009 - 08:43:43 MET

Osobnik posiadający mail milusi.pysiaczek@buziaczek.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> No więc czemu się dziwisz, że przy nieobciążonym komputerze nie
> wskazuje Ci mocy maksymalnej?

czyli gdybym go maksymalnie obciazył to licznik powinien, chocby chwilowo
ale jednak, pokazac cos koło 200W?
To co musiałbym zrobic?

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo
jest uświadomoć sobie, że w gruncie rzeczy patrzymy na ich genitalia"