Re: Problem z wystartowaniem kompa-brak sygnału/zasilania.

Autor: <gongon_at_pf.pl>
Data: Thu 26 Feb 2009 - 17:05:37 MET

On 25 Feb, 22:03, "JoteR" <jo...@pf.pl> wrote:

> To już tak od kilku generacji jest...

No to mi generacje przelatuja kolo nosa, bo poprzedni komputer
skladalem 1,5 roku temu i zasilacz byl "tradycyjny".

> Obejrzeć, czy ta 4-pinowa wtyczka dobrze siedzi w gniazdku, tym w pobliżu
> gniazda PS/2. Bo podpiąłeś ją tam, prawda?...
>
> JoteR

Tak, wtyczka z 4-ma pinami tez podpieta. Sadzac po ilosci prob
podpinania zasilania musiala siedziec dobrze (przynajmniej raz).
W kazdym razie zwroce na to uwage przy nastepnym podejsciu.

Czyli trop z brakiem zasilania w tej czesci plyty moze byc trafny?

KM.