Re: filmy z lektorem

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Thu 26 Feb 2009 - 14:03:03 MET

Andy napisał(a):

> A do pornosow to bys pewnie jeszcze chcial software co by nadmuchiwana cipka
> sterowal ?
> Ja wiem, ze chamska odzywka, ale jak ja takich wtornych analfabetow nie
> lubie !

Z moich doswiadczen wynika, ze o takie sprawy zwykle pytaja nie
analfabeci ale osoby majace naprawde powazne klopoty ze wzrokiem, ktore
sa na tyle dla nich klopotliwe, ze uniemozliwiaja im korzystanie z
napisow. Nie dziwi mnie tez pytanie o to na grupie sprzetowej bo taka
funkcjonalnosc jest dzis techniczna dosyc prosta do zrealizowania.

j.

--
Dzien DARWINA http://www.dziendarwina.pl