Re: athlon dual core 5000+ - fiksuje po pół roku

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_o2.pl>
Data: Thu 26 Feb 2009 - 12:26:09 MET

zlotowinfo <usuntousun@go2.pl> w wiadomości
<news:go3e25$pcv$1@inews.gazeta.pl> napisał/a:

> mismatch processor
> system halted

> wyjąłem procesor i włożyłem - system wystartował od razu

Tak przypadkiem - jakaś pasta termoprzewodząca (i "eletkroprzewodząca" przy
okazji) na nóżkach procesora?...

> i tego dnia już problemów nie było - pewnie dlatego że nie wyłączany
> dziś znów to samo

CPU psują się relatywnie bardzo rzadko.

Przyznasz się, jaką i w jakim stanie masz płytę główną?

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
"Biada wam, wykształciuchy i szanowani obywatele, obłudnicy! Bo podobni
jesteście do grobów pobielanych, które z zewnątrz wyglądają pięknie, lecz