Problem z wystartowaniem kompa-brak sygnału/zasilania.

Autor: <gongon_at_pf.pl>
Data: Wed 25 Feb 2009 - 21:43:51 MET

Cześć,

pomogłem znajomym złożyć komputer, ale coś jest nie tak (chyba
technika znowu mnie wyprzedziła).

Otóż po włączeniu maszyny monitor mówi, że "no signal detected".

Monitor podłączony do zintegrowanej karty. Działa dobrze, na innym
komputerze, z tym samym kablem. Moją uwagę zwrócił fakt, że
myszka podłączona do USB nie zapala się, tak jak to robi na
innym kompie zaraz po starcie. Pomyślałem więc, że może coś
jest nie tak z zasilaniem. No i okazało się, że zasilacz jest
jakiejś nowej generacji, bo ma wtyk "white" pusty, za to
w 13-tym pinie ma dwa kable.

Powstaje więc pytanie - czy tu (w zasilaniu) tkwi problem, a jeśli
tak, to czy ta płyta (Asus P5N73-CM) może być zasilana tym typem
zasilacza? Jak to sprawdzić?

Kurcze, a może trop jest błędny? Macie jakieś pomysły, dlaczego
może brakować sygnału z karty graficznej? Może bym spróbował
włożyć grafikę na PCI?

Dzięki za sugestie.

KM.