Re: Który monitor wybrać?

Autor: Maru <m.grucel_at_neostrada.pl>
Data: Wed 25 Feb 2009 - 13:44:21 MET

Dominik pisze:
> poszukaj w produktach LG
> chyba jako jedyna firma dają pełna gwarancję na wypalone pixele na 30
> dni (jeśli jakis padnie - wymiana LCD)
> a własnych doświadczeń mogę polecić L227WT ale jak widzę, kosztuje on
> obecnie około 900 zł :(
>
> Dominik

Z Philipsem chyba będzie już kiszka, bo w Vobisie model 22" już w
zasadzie poza zasięgiem, a 20" też już niewiele zostało. Ale z LG
wypatrzyłem model LG W2252TQ-PF -- 700 pln, wprawdzie tylko na
zamówienie w sklepie komputerowym, ale chyba wart zastanowienia?
Nie wiem co sądzić o marce GateWay, model HD 2201 HDMI/DVI/HDCP (cena
730 pln).